یک بلاگ بهاری

این بلاگ ٬ اولین بلاگ ساخته شده ‌ی من بعد از خرابی بلاگفا و این پست اولین پست من بعد از اردیبهشت هست :) زندگی در گذر است. 

بعضی وقت ها جاهایی از زندگی دوستانی را پیدا میکنی که انقدر ارزش دارند که میخواهی قابشان کنی روی دیوار و هی برایشان از ارزششان بگویی هی تشکر کنی و هی بحث کنی که وجود کدامتان بهتر است و من فکر میکردم هیچ وقت همیچین ادمی را نخواهم دید و درست در بدترین روزهایی که تصورشان میکردم پیدایش کردم و انقدر خوب و عزیز هست که وقتی بقیه بین درددل ها عذرخواهی میکنند که بروند ٬ کاری که قبلا مرا تا مرز جنون عصبی میکرد٬ دیگر ناراحت نمیشوم چون کسی هست که این کار را نمیکند کسی هست که بنشیند کنارم و با هم گریه کنیم با هم رویاپردازی کنیم و با هم بخندیم و دعواهای فانتزی راه بیندازیم :) کسی که حتی اگر چند دقیقه از حرف زدنمان بگذرد دلم برایش تنگ خواهد شد؛ دوستی که انقدر صمیمی است که کنار صمیمی های قدیمی احساس ناخوشایندی میکنی وقتی تا عمق یکرنگی و مهربونی رو دیده باشی بقیه ادم‌ها چه ارزشی دارند؟ امیدوارم تا همیشه دوستم بمونی نگارم :)

  • ۹۴/۰۳/۲۲
  • بهار یار

نظرات  (۵)

وبلاگ خیلی باحالی داری . لطفا بیا از حالا توی اینترنت برای هم دوست های خوبی بشیم و به وبسایت های هم نظر بدیم . اگه دوست داری از حالا به وبسایت های هم نظر بدیم بیا به وبسایتم اولین نظر رو بده . بعد همیشه به مطالب و سایت هم نظر میدیم
ادرس سایتم : www.parska.ir
 

کسی که دارای عزمی راسخ است ،

جهان را مطابق میل خویش عوض می کند.         گوته
خداروشکر...
جیگر مننننننن! 3>
واقعا خوشحالم که یه گوگولی مث تو پیدا کردم که میتونم با خیال راحت هرچی میخوام بهش بگم^__^
و اینکه من هیچوقت نمیتونم اینهمه محبت و مهربونیتو جبران کنم... فقط امیدوارم بتونم دوست خوبی باشم واست تا ابد! مث خودت ^_^
و در آخر اینکه عجب استعدادایی داری خدایی لامصب!O_o
تو صف تقسیم استعداد تو اون جلو ملوها بودی و من اون تها!! ته دیگشم بهم نرسید دیگه!!!! -_-
پاسخ:
عشق ترین :) تا ابد بمون
بابا چه استعدادی ؟ تو هم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">