یک بلاگ بهاری

یه وقت هایی به واحد هایی که باید پاس کنم تو این چارساله و تعدادشون و عنواناشون نگاه که میکنم یه جورایی اعصابم خورد میشه دعا میکنم بگذره اخه شما هر چقدرم عاشق نفت باشید وقتی ببینید نمودار چاه آزمایی دارید زیادم ذوق نمیکنید! میکنید؟ نمیدونم به نظرم بعضیاش زیادم دلچسب نبودند ولی خب با این وجود که من همیشه غر زمین شناسی رو میزنم به نظرم خیلی هم درس خوبیه :دی و من جدا مشکلی با دوره های زمین و برش عرضی کره زمین ندارم. اما از طرفی وقتی یه دوست های جدیدم به نوساز بودن دانشکده به اهمیتی که واقعا دانشکده به دانشجو ها میده و امکانات رفاهی خوب هر چند کم ولی همینم نشون میده که به فکرند و پاسخگویی هاشون و مرتب بودن و نظم داشتن اونجا و این که مسئول ها واقعا وجدان کاری و سواد لازمه رو دارن خیلی دل ادمو خوش میکنه سر زدن به باشگاه و استخر و سلف و بوفه ی مجهز :دی و این که باهات مثل یه ادم بزرگ رفتار شه و انجمن کوچیک ولی جالب نفت و این که مسئولش اصلا تورو ترم اولی/بچه نمیبینه و کاملا همکاریتو میپذیره و به عنوان یه سال بالایی کمکت هم میکنه همه و همه‌ش شاید برای کسی مورد مهم به شمار نیاد ‌ولی چیزاییه که واقعا دلمو خوش میکنه. البته اون مورد اول دوست های جدید و قرار هایی که دارید میذارید برای بیرون رفتن و پیچوندن و هی یادواری این که چار سال باهمیم از همه بیشتر :). 

چقدر این بند طولانی شد ولی تجربیات همین هفته های اول دانشگاه هم جالبه ولی سربالایی وحشتناک این دانشگاه نه٬ اصلا!

  • ۹۴/۰۷/۱۴
  • بهار یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">